Yv in Guatemala - Reisverslagen van Yvette Mulder - WaarBenJij.nu Yv in Guatemala - Reisverslagen van Yvette Mulder - WaarBenJij.nu

Yv in Guatemala

Vulkanen, Caribisch stranden, ondoorgrondbare jungles en Maya ruines: Van 30 september tot 15 november ben ik op reis naar het mooie en mysterieuze Guatemala! Ik zal daar vier weken in de ochtenduren vrijwilligerswerk doen en 's middags taallessen spaans volgen. Daarna heb ik twee weken gepland om door het land te reizen. Ik hoor vlak voor vertrek in welk vrijwilligersproject in ben geplaatst, dus dat blijft even spannend, maar dat mijn spaans erop vooruit zal gaan is zeker! Ik kan niet wachten om weer op avontuur te gaan!

Ik wil graag mijn verhaal voor mezelf en voor wie dat leuk vind bijhouden op deze weblog, vergezeld van mooie foto's (daar ga ik tenminste van uit :-) ). Maar dat ik op reis ben maakt me niet minder geinteresseerd hoe het gaat met 'thuis,' ik kijk uit naar mailtjes en berichtjes van jullie!

Veel plezier, tot mails en hopelijk tot snel na mijn reis!

X! Yvette

Recente Reisverslagen:

12 November 2010

Missie geslaagd!

09 November 2010

Laatste fase: ontspannen!

02 November 2010

Feest op het kerkhof

31 Oktober 2010

Salud!

26 Oktober 2010

Klimmen en varen in Guatemala
Yvette

Vulkanen, Caribisch stranden, ondoorgrondbare jungles en Maya ruines: Van 30 september tot 15 november ben ik op reis naar het mooie en mysterieuze Guatemala! Ik zal daar vier weken in de ochtenduren vrijwilligerswerk doen en 's middags taallessen spaans volgen. Daarna heb ik twee weken gepland om door het land te reizen. Ik hoor vlak voor vertrek in welk vrijwilligersproject in ben geplaatst, dus dat blijft even spannend, maar dat mijn spaans erop vooruit zal gaan is zeker! Ik kan niet wachten om weer op avontuur te gaan! Ik wil graag mijn verhaal voor mezelf en voor wie dat leuk vind bijhouden op deze weblog, vergezeld van mooie foto's (daar ga ik tenminste van uit :-) ). Maar dat ik op reis ben maakt me niet minder geinteresseerd hoe het gaat met 'thuis,' ik kijk uit naar mailtjes en berichtjes van jullie! Veel plezier, tot mails en hopelijk tot snel na mijn reis! X! Yvette

Actief sinds 17 Aug. 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11371

Voorgaande reizen:

30 September 2010 - 14 November 2010

Yv in Guatemala

Landen bezocht: